Петро Порошенко зазначив, що Закарпаття вже має приклади успішно втілених проектів, ініційованих на місцевому рівні і підтриманих центральною владою. Йшлося про заходи у галузі освіти, охорони здоров’я та інфраструктурні об’єкти, зокрема, дороги і нові пункти пропуску.
– За три роки в області введено в експлуатацію 18 закладів дошкільної освіти на 1 100 місць, у тому числі шість новобудов на 410 місць, – зазначає Президент. – Найбільш промовисте – минулорічне відкриття школи у високогірному селі Вишка на Великоберезнянщині, колишнього довгобуду, який стояв без руху 11 років. Зараз там – сучасна школа, дитсадок та амбулаторія, оснащені новими меблями та обладнанням. Мені доповідали про 20 сучасних спортивних майданчиків, будівництво яких буде завершене в цьому році за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевих бюджетів. Далі таких майданчиків на Закарпатті буде збудовано ще понад сорок.
Ще одним пріоритетом громад, куди вони спрямовують ресурси і зусилля, Глава держави назвав сферу охорона здоров’я. До кінця цього року на Закарпатті в рамках ініційованої Президентом програми сільської медицини буде збудовано 21 сучасну амбулаторію в сільській місцевості. Крім того, заплановано будівництво перинатального центру в обласній клінічній лікарні імені А. Новака за рахунок Державного фонду регіонального розвитку.
– Головні проекти в галузі інфраструктури – це, звичайно, дороги, – наголошує Президент. – Можемо сміливо сказати, що за останні три роки на Закарпатті зроблено стільки, скільки не робилося з моменту здобуття Україною незалежності. Побудовані нові сучасні асфальтні заводи, в область прийшли іноземні автодорожні компанії з потужною технікою. Починаючи з 2017 року, стали прокладати асфальт навіть у тих високогірних селах, де його ніколи не було.
Глава держави повідомив, що на цей рік для ремонту закарпатських доріг державного та місцевого значення в державному бюджеті передбачена рекордна сума – близько 870 мільйонів гривень. До неї ще додадуться проекти Державного фонду регіонального розвитку та кошти місцевих бюджетів. Дорожні роботи мають розпочати вже найближчими тижнями, як тільки дозволить погода.
– Дуже важливою є реалізація проекту з будівництва Берегівської об’їзної дороги, яка з’єднає угорський автобан М3 з нашої трасою міжнародного значення «Чоп – Київ», – наголосив Президент. – Після відкриття пункту пропуску біля села Дийда будуть оптимізовані автотранспортні потоки між Україною й країнами Євросоюзу. Цього року очікуємо відкриття ще одного міжнародного пункту пропуску «Велика Паладь – Нодьгодош» на українсько-угорському кордоні. Нам треба позбутися черг на кордоні, припинити утворення цих тромбів і «чорних дір», що шкодять і економіці, і образу України у світі.
Остання зміна сторінки: 18-03-2019 09:52