Загальна інформація

Згідно із Законами України "Про звернення громадян" та ”Про внесення змін до Закону України  " Про звернення громадян" (щодо електронного звернення та електронної петиції) громадяни мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, установ, організацій, підприємств, незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх конституційних прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

На виконання законодавства України щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування обласна державна адміністрація надає можливість громадянам звертатись до керівництва, посадових осіб облдержадміністрації з використанням  сервісу "Інтернет приймальня".  Увага, щоб отримати доступ до сервісу потрібно зареєструватися на порталі

Інструкція до сервісу "Інтернет приймальня"

Надіслати електронніе зверннення можна і на електронну адресу відділу звернення громадня - wz_oda@carpathia.gov.ua


Нормативна база України

з питань забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

1.    Конституція України

2.    Закон України "Про звернення громадян"

3.    Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції

4.    Постанова Кабінету Міністрі України від 14 квітня 1997 року № 348  "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"

5.    Постанова Кабінету  Міністрів  Українивід 24 вересня 2008 року N 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян "

6.    Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади"

7.    Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року № 26 "Про внесення зміни до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах  державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"

8.    Постанова Кабінету Міністрів Українивід 3 лютого 2016 року № 48 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"

9.    Розпорядження  Кабінету Міністрів Українивід 9 червня 2011 року N 589-р "Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади".

10.    Розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації  від 21 лютого 2008 № 95 "Про заходи облдержадміністрації щодо виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008".

11.    Розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації  від 03 лютого 2014 року № 20 "Про затвердження нормативно-правових актів з питань проведення особистого прийому  громадян та розгляду звернень громадян"

12.    Розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації 26 квітня 2018 року № 254 "Про Положення про відділ роботи із зверненнями громадян апарату Закарпатської обласної державної адміністрації"
 

Остання зміна сторінки: 20-04-2021 18:33

Дивіться також