Зокрема мешканці Закарпаття зверталися за допомогою у вирішенні проблемних питань:
оформлення земельної ділянки у приватну власність;
надання матеріальної допомоги;
ситуації з пільговим проїздом в громадському транспорті тощо.
Також під час телефонних розмов було звернення, в якому автор поскаржився на незадовільну роботу працівників управління соціального захисту населення у Тячівській РДА.
Ольга Травіна:
"Щодо всіх звернень дала доручення керівникам відповідних підрозділів вивчити їх та допомогти у вирішенні.
Щиро дякую краянам за відкритість та співпрацю.
Нагадую, що телефонна лінія Закарпатська обласна державна адміністрація «Запитай у влади» щовівторка з 16.00 до 17.00 за телефоном 0 800 502 708."
Остання зміна сторінки: 21-10-2020 12:01