ОДА не дасть перетворити процес ремонту доріг на політичну кампанію збанкрутілих політиків
– Списки обласних і районних доріг Закарпаття, які почнуть ремонтувати в 2018 році, почали формувати ще минулого року, – нагадує Геннадій Москаль. – Я особисто затверджував їх у Національному агентстві автомобільних доріг, а затим у Мінінфраструктури та Бюджетному комітеті Верховної Ради України. Тільки в лютому Кабінет міністрів видав постанову про субвенцію Закарпатській області на ремонт обласних та районних доріг. Що стосується Виноградівщини, то це 15 районних доріг (виготовленням проектно-кошторисної документації (ПКД), проведенням експертизи, оголошенням тендерів і т.д. займається райдержадміністрація), а також такі обласні дороги:
«Теково – Королево – Новоселиця». Тендер відбувся, уже укладений договір із переможцем на виконання робіт.
«Неветленфолу – Дюла – Чорнотисів». Тендер не відбувся через помилку одного з претендентів, який замість 62 000 000 гривень вартості робіт вказав 62 гривні. Оголошено новий тендер.
«Велика Палладь – Заболоття – державний кордон із Румунією». На ремонт дороги замовлена проектно-кошторисна документація.
Дві ділянки дороги «Великі Ком’яти – Вилок». На одну ділянку вже виготовлена ПКД, пройдена експертиза, наступного тижня буде оголошено тендер. На іншу ділянку замовлена ПКД.
«Виноградово – Теково – Неветленфолу». Повторно оголошено тендер. Попередній не відбувся, оскільки одна з фірм подала недостовірні документи. 1 червня закінчується строк подачі тендерних пропозицій потенційними підрядниками. Протягом 10 днів фахівці вивчатимуть подану документацію на предмет допуску до тендеру, після чого відбудеться аукціон із визначення переможця. Протягом наступних 10 днів інші учасники тендеру мають право подати скарги в Антимонопольний комітет України. У разі відсутності скарг укладається договір із переможцем, де зазначається кінцевий термін виконання робіт (аж до 2020 року) із гарантією від 5 до 8 років. Оскільки підрядник може виграти кілька тендерів і самостійно визначатиме, які підряди виконувати в першу чергу, голови сільрад мають особисто домовлятися з переможцем про початок ремонту дороги. Обласна держадміністрація впливу на приватні дорожні організації не має.
Наголошую, що ОДА діє чітко у відповідності до Закону про державні закупівлі, за відхилення від якого передбачена кримінальна відповідальність.
І кілька слів про блокування дороги на Виноградівщині.
Сільський голова Сасова, який перебуває на цій посаді вже 15 років і є давним прихильником партії «Єдиний центр», зобов’язаний знати процедуру ремонту дороги, яка пролягає через його село. Тим більше, що вся інформація неодноразово озвучувалася обласними ЗМІ. Якщо ж сільський голова не знає процедуру, то він або недолугий, або діє як провокатор – знаючи, що ремонт дороги відбудеться, підбурив людей на перекриття, щоб потім заявити, що цим самим домігся ремонту. Така ж провокація цього року вже відбулася в Довгому на Іршавщині – помічник нардепа В.Балоги перекрив дорогу, знаючи, що вона й так буде ремонтуватися.
Ми на подібні провокації вестися не будемо й перетворювати процес ремонту доріг на політичну кампанію збанкрутілого «ЄЦу» не дамо. Ця партія була при владі багато років і нічого не зробила для відновлення розбитої вщент інфраструктури. Голова села, який підбурював людей на перекриття, має бути притягнутий до відповідальності згідно з Кримінальним кодексом України.
Заявляю, що ремонт доріг на Закарпатті відбуватиметься незалежно від подібних провокацій, а в багатьох випадках і всупереч їм.
Остання зміна сторінки: 01-06-2018 14:57