Олексій Петров, голова Закарпатської ОДА:
"Пам’ятаєте, у романі Айн Ренд «Атлант розправив плечі» яскраво доведено: залізниця завжди підживлювала економіку, і навпаки - зупинення потягів приводить до занепаду. Чим не аналогія із Ужгородською дитячою вузькоколійкою?
Подібний занепад на початку 2000-х переживали і малі залізниці Польщі, однак завдяки невеликим інвестиціям та дружній місцевій фан-спільноті вони стали принадами, навколо яких почала розвиватися туристична інфраструктура!
Польський експерт Піотр Млодзян, з яким мав честь сьогодні познайомитися, переконаний, що Ужгородська дитяча залізниця, завдяки вдалому розташуванню в центрі, має чудову економічну перспективу! Збільшивши її протяжність до 4 км, запустивши відкриті вагони, які, приміром, можна зробити із старих товарних Боржавської вузькоколійки – це готовий туристичний об’єкт, навколо якого самі по собі з’являтимуться кафе, сувенірні лавки, дитячі атракції. Натомість, фундація, яку представляє поляк, готова надати поїзди в безоплатну оренду на 5 років
На зустрічі був присутній також львів’янин, засновник проєкту «Велодрезини в Україні» Андрій Шафран. Він пропонує хоч відразу запустити таку тут в Ужгороді. Погодьтеся, круто ж, годину силами усієї сім’ї, давати рух залізничному траспорту! Чи мало б це успіх?
Якщо все так просто – то чому так важко?:) Ми повинні пройти певний шлях узгоджень подібного проекту із «Укрзалізницею». Сподіваюся, що вони погодяться поділитися тягарем із приватним інвестором. Переконаний, ніхто не зацікавлений в тому, щоб пустити потяги та колії на металобрухт.
Тому ведемо переговори, а там – хто зна? Можливо вдасться запустити перший потяг ще цього року?
Остання зміна сторінки: 14-09-2020 21:40