Влада йде на зустріч кожному закарпатцю: у період карантину у Закарпатській ОДА щовівторка працює гаряча лінія для населення!

Сьогодні, 30 березня, заступник голови Закарпатської ОДА Іштван Петрушка вислухав понад 15 закарпатців у режимі телефонного зв’язку.

Люди зверталися з різними питаннями: соціальними, житлово-комунальними проблеми. Говорили закарпатці із заступником голови Закарпатської ОДА і про громадський транспорт та ремонт сільських доріг. 

Іштван Петрушка зазначив, що добре розуміє проблему перевезень, але щоб розірвати ланцюг швидкого поширення коронавірусу в області на короткий час було прийнято рішення Державною комісією ТЕБ та НС припинити роботу громадського транспорту. 

«Коли йдеться про життя людей, то ми змушені вводити жорсткі карантинні обмеження», - пояснив заступник голови ОДА. 

У результаті кожний запит буде опрацьований усіма компетентними службами і у найкоротший термін люди отримають письмову відповідь на питання. 

Прямий телефонний зв’язок із населенням для Закарпатської ОДА – це вже відпрацьований механізм роботи влади із людьми у карантинний період. 

Мета – почути кожного і у найкоротші терміни вирішити актуальні для людей питання.

Остання зміна сторінки: 31-03-2021 08:21