З початку листопада в Україні працює контакт-центр із протидії поширенню COVID-19

Всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню COVID-19 запрацював 2 листопада. Його створено з метою встановлення системи прямого зв’язку з державою усіх громадян та інституцій, щоб посилити заходи протидії COVID-19.

«Контакт-центр працюватиме цілодобово. Ми сподіваємося, що він допоможе громадянам оперативно отримувати важливу інформацію та правильно протидіяти поширенню коронавірусної хвороби», – наголосив міністр охорони здоров’я Максим Степанов.

До роботи контакт-центру залучено 150 операторів. Працівники відповідають на дзвінки українців, реєструють звернення у відповідній CRM-системі. Якщо відповідей на питання у базі даних немає або якщо необхідно уточнити якусь інформацію, система автоматично надсилає звернення на розгляд відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади відповідно до компетенції. Остання готує і надає вичерпну інформацію щодо звернення операторам, котрі повідомляють її громадянину.

Дзвінки до контакт-центру на номер 0-800-60-20-19 безкоштовні з усіх номерів фіксованих та мобільних мереж операторів зв’язку України.

«За два дні роботи контакт-центру ми отримали близько десяти тисяч дзвінків. Більшість із них інформаційно-довідкового характеру. Ми фіксуємо певні скарги на роботу сімейних лікарів та закладів охорони здоров'я», – повідомив Ярослав Кучер, заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Контакт-центр із протидії поширенню COVID-19 – 0-800-60-20-19.

Гаряча лінія з питань COVID-19 на Закарпатті:

(0312) 69 60 21 – з 9.00 до 17.30 щодня;

(0312) 69 61 15 – з 9.00 до 18.00 – понеділок–четвер; до 17.00 – п’ятниця.

За вказаними номерами ви отримаєте відповіді на питання стосовно карантину, допомоги літнім людям під час карантину, алгоритму виявлення та лікування коронавірусної інфекціїї COVID-19. 

Остання зміна сторінки: 19-11-2020 13:11