Закарпатці, звернувшись на обласну „гарячу лінію”, зможуть отримати консультації з питань захисту прав споживачів

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 27 грудня 2018 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.        

Телефонувати на обласну „гарячу лінію” можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також можна надіслати „електронне звернення” перейшовши за адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext 

Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00 години.

Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати роз’яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їх прав, а саме:

Ø   Рекомендації споживачам та їх права щодо проведення  гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;

Ø   Якщо порушені права при придбанні  товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;

Ø   Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;

Ø   Дізнаються про дієвий та необхідний інструмент захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;

Ø   Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;

Ø   Гарантії при відключенні споживача від електричної енергії;

Ø   Пам'ятка споживачам, якщо вас обкурюють у закладах громадського харчування;

Ø   Рекомендації захисту інтересів і законних прав споживачів, при укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;

Ø   Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки; і.т.д.

Остання зміна сторінки: 26-12-2018 15:56