Запрошення до участі у торгах №ІСВ 3.1.10.

Україна

Проект: «Поліпшення здоров'я на службі у людей»

Субпроект „Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей в Закарпатській області”

Позика № 8475-UA

Назва Договору: Медичне обладнання та вироби медичного призначення  для оснащення ЗОККД (для діагностики та лікування хворих з ішемічною хворобою серця та порушеннями ритму).

Ідентифікаційний номер: ІСВ 3.1.10.

1. Уряд України отримав від Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку Позику «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей»,  №8475-UA та має намір використати частку коштів для здійснення платежів за договорами на закупівлю Медичного обладнання та виробів медичного призначення  для оснащення ЗОККД (для діагностики та лікування хворих з ішемічною хворобою серця та порушеннями ритму) (пакет №3.1.10.). Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

2. Департамент охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації запрошує надсилати запечатані тендерні пропозиції від правомочних учасників торгів на поставку наступних позицій:

Лот 1: «Система електрофізіологічих досліджень серця (126 каналів)» - 1 одиниця.

Лот 2: «Система кріоабляції»  - 1 одиниця.

Лот 3: «Модернізація та відновлення працездатності  ангіографічної системи Philips Allura Xper FD10» - 1 одиниця..

Лот 4: «Стаціонарний апарат ультразвукової діагностики  експерт – класу для обстеження внутрішніх органів» - 1 одиниця.

Лот 5: «Пересувна С-арка (Мобільна рентгенівська система з С-дугою для дослідження серця та судин)» - 1 одиниця.

Лот 6:

  • «Система дистанційного спостереження з кардіомоніторами та дефібриляторами, що імплантуються» – 1 одиниця.
  • «Операційний стіл для кардіохірургічних операцій» – 1 одиниця.
  • «Система Холтерівського моніторування з реєстратором добової ЕКГ (3-канальний) з можливістю безперервного запису та аналізу ЕКГ до 7 діб, (10 реєстраторів)» – 1 одиниця.
  • Електро-пила для розтину грудини осциляторна – 1 одиниця.
  • Електро-пила для розтину грудини лобзикова – 1 одиниця.

Кваліфікаційні вимоги включають наступне:

(1) Наявність не менше 5 років досвіду з виробництва медичного обладнання для кожного лоту.

Кваліфікація Учасників, що подають пропозиції по декільком лотам буде оцінюватися на кумулятивній основі.

(2) Для місцевих учасників торгів відсутність заборгованості перед податковими органами (довідка з фіскальних органів про відсутність заборгованості з податків та обов’язкових платежів).

(3) Підтвердження мінімального середньорічного обороту, еквівалентного запропонованій ціні пропозиції, який обчислюється як сума підтверджених платежів, отриманих по контрактах, що виконуються або завершені протягом останніх трьох (3) років, починаючи з 1 січня 2015 року, до кінцевого терміну подання заявки.

(4) Успішне виконання принаймні 2 (двох) аналогічних запропонованому договорів з вартістю кожного:

Кваліфікація учасників, які подають пропозиції по декільком лотам, буде оцінюватися по кожному лоту окремо.

по лоту 1 -  дорівнює або більше еквіваленту 200 000 USD впродовж останніх 3 років;

по лоту 2 -  дорівнює або більше еквіваленту 200 000 USD впродовж останніх 3 років;

по лоту 3 - дорівнює або більше еквіваленту 120 000 USD впродовж останніх 3 років;

по лоту 4 -  дорівнює або більше еквіваленту 70 000 USD впродовж останніх 3 років;

по лоту 5 -  дорівнює або більше еквіваленту 140 000 USD впродовж останніх 3 років;

по лоту 6 -  дорівнює або більше еквіваленту 70 000 USD впродовж останніх 3 років.

Надання переваги національним виробникам не застосовується.

Додаткова інформація міститься у Тендерній документації.

3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції на один або кілька договорів, як це конкретизується у тендерній документації. Учасникам торгів, що пропонують знижки на випадок присудження ним більше одного договору, буде дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть наводитись у Заявці на участь у торгах.   

4. Торги будуть проводитись згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», опублікованому у січні 2011 року переглянуте у липні 2014 р.) («Керівництво із закупівель»); вони відкриті для всіх учасників торгів, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Керівництві із закупівель. Прохання також ознайомитися з пунктами 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

5. Зацікавлені правомочні учасники можуть отримати подальшу інформацію в департаменті охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації, контактна особа Гуштан Іван Іванович, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг або Рошко Наталія Михайлівна, секретар Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг та ознайомитись із тендерною документацією в робочий час  з 8.00 до 17.00 за наведеною нижче адресою 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, каб. 201-203.

6. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами після подання письмової заявки за нижче вказаною адресою і оплати збору, який не повертається, в розмірі 1 250,00 грн. (UAH) або 50 доларів США. Спосіб оплати – безготівковий розрахунок. Документацію можна одержати в офісі Групи консультаційної підтримки проекту за наявності відповідного доручення на представника Учасника торгів та копії платіжного документу або одержати кур’єрською поштою на адресу, яка зазначена в письмовій заявці, поданій учасником торгів разом з копією платіжного доручення.

Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказаний рахунок:

Для платежів в гривнях: р/р 37112067018406 в ГУДКСУ в Закарпатській області, МФО 812016, код ЄДРПОУ 02012852.

 Для платежів в доларах США: р р/р 26000000015423 у філії ПАТ «Державний експортно – імпортний банк України» у м. Ужгороді, МФО 322313, код ЄДРПОУ 02012852.

Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів.

7. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 28 лютого 2018 року, 11.00 год. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.  Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою, до 28 лютого 2018 року, 11.00 год.

8. Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції на суму:

Лот 1: 2 500,00 (Дві тисячі п’ятсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.

Лот 2: 2 500,00 (Дві тисячі п’ятсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.

Лот 3: 1 500,00 (Одна тисяча п’ятсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.

Лот 4: 1 000,00 (Одна тисяча) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.

Лот 5: 2 000,00 (Дві тисячі) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.

 

от 6: 1 000,00 (Одна тисяча) доларів США  чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.

9. Адреса , що згадується  вище.

Департамент охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації

До уваги: Гуштан Іван Іванович, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг

Адреса: 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, каб. 205.

Телефон: (+380312) 63-04-27 or (+380312) 61-55-38.

Електронна адреса: uoz@uoz-zak.gov.ua or  zakarpatwb@uoz-zak.gov.ua.

 

 

 

 

 

Остання зміна сторінки: 23-02-2018 11:53